2013. szeptember 17., kedd

Magica Ancalima BOTB 2013



Tervek-jöttek mentek, de egyben elejétől fogva biztos voltam. Az óraszerkezetekből nem engedtem. Valamiért lelkileg, érzelmileg nagyon kötődöm hozzájuk. A stílusát tekintve egy lefinomult Steampunk ékszer tervei tobzódtak bennem, ami nem feltétlenül egy igazán nőcis és még csak nem is egy elegáns ékszer, de hát ez egy szabad fantáziájú verseny, ahol ugye bizonyos kereteken belül, mindent szabad. Az óraszerkezetekkel a CooLGeaR volt segítségemre, amit az IndividualBeads polcairól válogattam össze, a fém ridegségét finomító sujtás zsinórral együtt. Rejtettem el benne bőr zsinegeket, bőrt és leheletnyi csipkét is. Színt a rengeteg Swarovski Crystal ad neki, amit nem sajnáltam használni. A Swari gyönyörű színeit a cseh csiszolt és Miyuki apró gyöngyök emelik ki. További fotókat itt láthattok: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.607926335894314.1073741831.262319533788331&type=3 
Fotókat készítette Takács Ferenc Sminket Ungvári Olga modellünk Vivien Biró,


0 megjegyzés: